Site icon מחלות עור

פסוריאזיס

פסוריאזיס היא מחלת עור כרונית הגורמת להיווצרות כתמים דלקתיים וקשקשים על העור.

זה יכול להיות קשה מאוד לניהול במקרים רבים ויכול לגרום לבעיות פיזיות וחברתיות משמעותיות. מטפל פסוריאזיס

פסוריאזיס היא מחלת עור כרונית הגורמת להיווצרות כתמים דלקתיים וקשקשים על העור. זה יכול להיות קשה מאוד לניהול במקרים רבים ויכול לגרום לבעיות פיזיות וחברתיות משמעותיות.

פסוריאזיס משפיעה על כמעט 7 מיליון אמריקאים, כאשר נשים נוטות יותר מגברים לפתח מצב זה. הוא נמצא לרוב על המרפקים, הברכיים, הקרקפת, גב הצוואר, הידיים והרגליים. פסוריאזיס קשורה למצבים אחרים כגון דלקת פרקים או דלקת מפרקים פסוריאטית (סוג של דלקת מפרקים דלקתית).

פסוריאזיס היא מצב עור כרוני הגורם לתאי העור לגדול מהר מהרגיל.

זה ידוע גם בשם פלאק פסוריאזיס מכיוון שהוא יכול לגרום לפריחה עבה, קשקשית ואדומה על העור.

פסוריאזיס היא מחלה נפוצה מאוד ופוגעת בכ-3% מהאנשים בארצות הברית. זה נפוץ יותר בקרב מבוגרים והוא נמצא לעתים קרובות אצל אנשים עם בעיות בריאות אחרות כגון סוכרת או מחלות לב.

ניתן לטפל בפסוריאזיס באמצעות משחות מקומיות ותרופות דרך הפה המורחות על האזורים הפגועים בגוף. אנשים עם מקרים קלים של פסוריאזיס עשויים להזדקק רק לתרופה ללא מרשם כדי לסייע בשליטה על הסימפטומים.

ההערכה היא שכ-3-4% מהאוכלוסיה יפתחו פסוריאזיס במהלך חייהם.

פסוריאזיס היא מחלה אוטואימונית כרונית הגורמת לתאי עור לגדול מהר מדי וליצור קשקשים עבים וכסופים. ההערכה היא שכ-3-4% מהאוכלוסיה יפתחו פסוריאזיס במהלך חייהם. אנשים עם פסוריאזיס חווים גירוד, אדמומיות ונפיחות על פני העור עקב הצטברות של תאי עור מתים. המצב יכול גם לגרום למפרקים לכאוב ולהיות דלקתיים וכן לדימום מכל מקום בגוף.

דלקת מפרקים פסוריאטית יכולה להיות כואבת ומתישה עבור אנשים עם מצב זה. זה גם יכול להוביל

פסוריאזיס היא מחלת עור כרונית הפוגעת בעור ובמפרקים.

זה גורם לכתמים אדומים וקשקשים על העור שמגרדים ועוקצים.

פסוריאזיס היא מחלת עור כרונית הפוגעת בעור ובמפרקים. זה גורם לכתמים אדומים וקשקשים על העור שמגרדים ועוקצים. אין תרופות ידועות לפסוריאזיס, אבל יש דרכים לנהל אותה כדי לשמור עליה תחת שליטה.

ניתן לטפל בפסוריאזיס באמצעות תרופות מרשם, פוטותרפיה, פיזיותרפיה או ניתוח.

פסוריאזיס היא מחלה אוטואימונית הגורמת לדלקת בעור.

זה מאופיין בכתמי עור אדומים, קשקשים ומתקלפים שנמצאים בדרך כלל על הקרקפת, המרפקים, הברכיים והגב התחתון.

זה לא רק בעיה קוסמטית אלא גם בעיה בריאותית רצינית שכן זה יכול להוביל למצבים אחרים כמו דלקת פרקים ודלקת מפרקים פסוריאטית.

פסוריאזיס הוא מצב כרוני שיכול להיות קשה להתמודדות ללא טיפול מתאים. מאמר זה ידון כיצד פסוריאזיס משפיעה על איכות החיים של הסובלים ממנה ואילו טיפולים זמינים עבורם.